úterý 8. září 2015

Prázdninové výlety, Pravčická brána a Panská skála

Tak, prázdniny jsou pryč a já jsem zpátky, můžete si všimnout, že mám nové blogové záhlaví a celkově můj blog vypadá jinak, doufám, že líp. Jelikož nevím, co jiného než fotky sem mám dát, ukážu vám fotky z naší dovolené v Čechách, a to Pravčické brány a Panské skály. Doufám, že se vám fotky budou líbít a že máte dost rozumu na to, abyste je nekopírovali!!!

Pravčická brána. Krásná, že? Tak majestátní přírodní památku jsem už dlouho neviděla...Ne, fakt, byla jsem tam :D! (níže)

 Tak znovu. Pravčická brána. Krásná, majestátní přírodní památka.
 A byly tam dvě :D! (Zase kecám, to je pořád ta 1.)
A teď už Panská skála! Tohle ztuhlé magma je staré dokonce 30 mil. let!
 Tady je i s jezírkem :D!
A tohle je život na jezírku, malá, roztomilá vodoměrka. Divím se, že to moje makro vyfotilo :D...



Žádné komentáře:

Okomentovat